BizSpark Tip 11: BizSpark geeft StartUps gratis priority support bij technische problemen en vragen

StartUps willen vooral met … hun startup bezig zijn en zo weinig mogelijk tijd steken in technische problemen die ze tegen komen bij het ontwikkelen van hun oplossing. Vanwege je BizSpark lidmaatschap ben je automatisch lid van de BizSpark community die extra aandacht krijgt van de Microsoft Support organisatie. Één voorbeeld daarvan is Priority Subscriber Support in MSDN Forums. Ben je BizSpark en aangelogt met je Microsoft Developer Network (MSDN) credentials, zal een Microsoft engineer binnen de 2 werkdagen met een antwoord komen als je dat nog niet van het forum hebt gekregen. Deze forums zijn op zich al zeer actief en een plaats waar heel wat startups elkaar helpen.
Daarnaast heeft elke StartUp jaarlijks recht op 4 gratis technische Support tickets die je kunnen helpen met de “zware technische problemen” die je eventueel kan tegenkomen. Hiervoor neem je contact met MSDN Support, en het volstaat om je BizSpark Subscriber ID te geven om van deze dienst gebruik te maken.

Ben je een Technologie gebaseerde Startup en maak je nog geen gebruik van het BizSpark programma schrijf je dan hier in: http://www.microsoft.com/bizspark .

Over Luc

http://www.linkedin.com/in/lucvdv

Geplaatst op 17 januari 2013, in BizSpark, MIC en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: